torsdag 12 juni 2008

Torsdagkväll...

Jaha då var det redan torsdagkväll. Som tur är så har jag äntligen fått prickat av hela tre saker från min "to-do" lista!! Hurra för mig!

Annars har jag sprungit runt för att försöka hitta ett par skor att ha på mig på självaste dagen utan framgång!! Ni förstår.. i detta land så anses jag vara VÄLDIGT lång med mina 173 cm.. Vilket gör att valmöjligheterna att hitta ett par skor minskar drastiskt! De ska vara vita och utan klack.. snart tar jag helt enkelt mina vita flipp flopps! Får jag det?!

Idag var jag hos min nya kiropraktor för femte gången på tre veckor. Han försöker fixa till min nacke, rygg och axel som har varit utan att hitta några bra ord för det: fucked up! Vi får se hur det hela slutar.. han har iallafall fått betalt för 20 ggr nu... av min goa blivande man.

Nu måste jag stänga av datorn, den bränner på benen och karln letar ideligen efter uppmärksamhet... får nog syssla med detta på dagtid..

Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar