tisdag 16 september 2008

Incoming Business Bitch!

Låt mig få presentra Gemesa; Wind Power USA' s nya Executive Assistant : Helena Mathis.. fasen det är ju JAG!!!

Japp, nu har jag skrivit på papprena och förutom lönen så får jag också sjukvård, tandvård, optiker, pensionsparande och betald semester i hela 14 dagar... Ja den sista var väl inte så mycket att hurra för om man jämför med de semesterdagar vi får i sverige.. men här är det ganska bra. Så jag ska nog vara glad för det, maken kommer att få en hel vecka betald semester efter att han har jobbat i ett år.. så man kan inte klaga. Men med min lön ska jag nog klara av att ta några dagar obetald semester också.. Bara för att lugna mormor att jag kommer att komma hem lite då och då.

Ja idag var jag hos frissan! Fasen vad snygg jag blev - blir alltid lika shockad.. varför går jag inte dit oftare?? Shampoflickan masserade huvudet så jäkla skönt att jag nästan somnade! Efter frissan tyckte Paul att jag behövde nya kläder inför mitt nya jobb... såna tillfällen uppstår inte så ofta så jag log stort och köpte 2 par byxor och en kjol från Ann Taylor... Nu fattas bara lite skor, blusar och toppar.. sen ska jag nog vara redo för starten den 22 september.

Ja först måste jag genomgå ett drogtest.. haha.. jag! det är ju nästan skrattretande.. har ju knappt rört en cigarett ens en gång.. men men regler är regler..

Nu behöver ni inte hålla tummarna längre! Men tack för alla vid det här läget blåa klämda tummar!

1 kommentar: