fredag 12 september 2008

Sakta men säkert smyger jag framåt

Ok... Intervjun med CEOn var LÅÅÅÅNG - jag var där i nästan två timmar. Först blev jag intervjuad av honom, sen av en av hans managers och sist skickade han in en person som i stort sett var där för att peppa mig att tacka ja - vilket jag hade gjort oavsett.
Från dessa tre - två spanjorer och en mexikanare... fick jag känslan av att de hellre jobbar med en motiverad europé än en dum amerikan... så där kan jag ju checka av rutan ganska säkert!
Bossen ville ha en som ville ha det rätt första gången.. och jag frågar mig: Vem vill inte det??!?! Är helt på hans sida...

Idag fick jag ett telefonsamtal av snubben på rekryteringsföretaget och han sa att de med 99,9% hade bestämt sig för mig.. nu väntar jag bara på ett telefonsamtal så att jag kan komma och fylla i alla papper... Jag väntar tålmodigt på när jag faktiskt kan få gå och shoppa lite nya kontorskläder.. för som ni vet så äger jag mest jeans eller mys-pys kläder... och det är no no här.
Behöver nog inte ha kostym på mig varje dag.. men lite uppklätt ska det nog vara. Jag vågar ju inte handla något förrän jag faktiskt är 100% säker.

Håll tummarna lite längre för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar