lördag 27 september 2008

Klarat av vecka nummer 1

Jaha, då har man gjort den första veckan på jobbet..
Måndagen satt vi i utbildning hela dagen.. kanske inte var så jätteskoj men det ska ju göras så det är bara att bita ihop. Tisdagen satt jag och glodde på vad alla andra gjorde då jag ännu inte hade fått min dator. Men på Onsdagen drog allt igång... Och jag kan nog inte kalla det för mjukstart. Bossen skulle ju ha sitt gjort oavsett om assistenten hans var ny eller inte. Visst, nog tror jag att han testade mig lite här och där, men jag tror också att jag klarade av veckan med noll prickar i loggboken!

Chefen har haft ett leende på läpparna hela veckan och det är enligt medarbetarna inte så vanligt... kan ju bara betyda att jag sköter mig, eller?!

Igår var vi på en av de sista baseball matcherna för säsongen...Vi satt så jäkla bra! 8:e raden.. det var som om vi kunde knalla ut på gräsmattan!! Fasen man kunde ju till och med se spelarnas ansiktsminer!! Och idag gick de och vann serien så nu blir det slurspel! Ska bli spännande.

Idag tillbringade jag hela dagen på en mässa för Cardio Cocktail. Satt och höll småpresentationer mest hela dagen och skickade dem vidare så de kunde testa sig för att se vart deras biologiska ålder ligger... Usch vad många det är som tror att de är friska och krya som har massa plack i sina ådror utan att ha en aning om det... Som tur är så kan vi hjälpa de som kommer förbi vårat bord och det är ett steg i rätt riktning! Vart ligger jag i skalan då? Ja precis där jag ska - jag är någonstans mellan 25-35 år - men det är dit vi vill att alla ska ligga oavsett hur gamla de egenligen är. Nog om det... nu är det tid för att slöa och slappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar