fredag 5 september 2008

A Powerful Resume!

Ok.. nu brinner det!!
Jag gav för några dagar upp mitt letande av jobb.. och beslöt mig för att göra om hela mitt CV...
Jag spenderade 1½ dag med att läsa och lära mig lite mer om hur ett CV bör se ut osv. Så idag började jag skicka ut lite.. efter en halv timme så hade jag bokat in två intervjuer!!!

Så nu har jag en såkallad POWERFUL RESUME!!
Det blir inget under $50,000 om året + sjukförsäkring!

Paul mår mycket bättre nu när det har gått drygt 1½ vecka sen han opererades. Första veckan var svår.. men nu har det vänt och han mår mycket bättre! Kan röra på sig ganska bra.. ja idag medan han tittade på golf på tv blev han så sugen på att svinga sina egna klubbor att han faktiskt gjorde några tappra försök! Nästa vecka börjar han med sjukgymnastik.. så det ska bli spännande.

Ikväll äter vi ute med lite kompisar. Har valt en retaurang där vi kan ta med oss egen dricka! Mycket billigare på det sättet!

Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar