tisdag 20 april 2010

Ojdå

Trodde inte det var så längesen jag skrev. Har väl varit upptagen med ditten och datten antar jag.

I helgen gjorde jag lite av varje, påbörjade några olivgröna klänningar... gick fantastiskt tills jag fastnade och inte riktigt kan komma på hur jag kan sätta en volang på kanten därnere utan att visa några råa kanter... Jag vet ju att det är jättelätt, men min hjärna fungerer inte riktigt så jag har lagt dom åt sidan i några dagar. 

Har ännu bara ett sålt plagg i mitt bagage, men det tar väl ett tag att etablera sig, speciellt därute på nätet. Försöker få nya besökare till min lilla business blogg men det är svårt att börja från noll. Ska nog starta en FaceBook page också, men det får jag ta lite längre fram.

Börjat Tweeta lite mer nu också... hoppas att det kan vara ett gratis sätt att marknadsföra sig.
Tori Spelling tweetade till och med tillbaka till mig en dag!! Det var coolt!

I helgen skulle jag också skriva ut mina egna business cards så jag gick och köpte papper som redan är skurna så det bara är att skriva ut och sen bryta ut korten ur arket... det fungerar skit-bra om skrivaren skriver på exakt samma ställe som det ser ut som att den ska skriva ut på skärmen... annars kan man skriva ut 100 kort utan att ett enda hammnar på rätt ställe... Jag har nu gett upp hoppet om att skriva ut mina egna kort och tänker istället beställa en bunt på studs! Lite irriterad är jag allt!

Igår jobbade Paul sin sista dag på stället han har varit på sen några år tillbaka och börjar ett nytt på måndag. Så idag njuter han av golf och helikopter. Och imorgon åker vi till Florida.

Kom ju på att det passade utmärkt. Han har ändå "ledigt" och vi har ju gratis boende nere i Orlando.. så here we come Florida!! Ska bli kanon att få komma till värmen och bara ha det skönt en stund.

2 kommentarer:

  1. "Twittra" säger vi här ;)
    Ska försöka boka biljetterna i veckan..
    Blir nog 22 juli - 1 aug typ. Om det funkar?
    Puss o kram!
    /Sis

    SvaraRadera
  2. Aha... Twittra... sött! :D

    Härligt!! Passar perfa! Säg till när du har biljetten bokad. Flyger du till Philly eller New Ark? Puss

    SvaraRadera