onsdag 7 april 2010

Onödigt inlägg

Då har man snart gjort över halva veckan. Allt går så fort just nu tycker jag! Har knappt tid för att sova, mest för att allt tar så mycket längre än jag tror att det ska ta.

Just nu är det iallafall sommar ute med ca 30 graders värme.. känns lite lustigt när vi hade snö för inte allt för längesen. Det spelar ju iof ingen roll hur varmt och fint det är ute när man iallafall sitter innomhus med utsikt över kontorslandskap och grus!

Nää men i ärlighetens namn så trivs jag faktiskt ganska bra på jobbet just nu. Chefen är toppen och allt verkar falla på plats med vad jag vill göra och vad de tycker att jag ska göra. Självklart är det ganska rörigt, men det tycker jag ju nästan om.

Snart är det dax att åka hem och jobba lite mera med företaget!
Kram sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar