onsdag 14 april 2010

Onsdag

Hummm... vet inte riktigt om jag har något nytt att berätta. Lade upp ännu ett plagg i shopen som ni kan se till vänster (rosa t-shirt). Men annars har allt rullat på som valigt. Inga fler ordrar har kommit in men jag verkar ha några som iallafall stannar till och tittar på det lilla jag har.

Idag är det onsdag - jag gillar onsdagar. Det är en såndär dag när jag inte "måste" göra något. Alltså jag måste ju jobba men sen kan jag bara åka hem. Det är som en fredag för mig. Nu låter det som jag inte tycker om att undervisa eller träna på kvällarna, för det gör jag ju, för det mesta. Det är bara den här processen att ta sig från A till B som är jobbig. Vet inte varför, jag bara tycker det.
 

2 kommentarer:

  1. Måndagens svar kommer här ; )
    Hejsan,

    Jag har slutat med LCHF redan sista januari och började med en lättare varjant som passade mig efter att jag inte mera minskade i vikt alls, suck + att jag inte gillade att äta fett så mycket.
    Jag har börjat träna på gymmet 4 gånger i veckan +powerwalkar onsdag, lördag & söndag. skall börja simma på onsdagar på efter middagar. Jag njuter så av det!!!! Köpte ett maghjul från tv shop som jag kommer att träna magen sido musklerna och mitten musklerna. Den är super bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, LCHF passar de flesta i början, men sen beror det på vilken känslighet mot kolhydrater man har. Bästa sättet att veta det är ju att helt enkelt ta sitt blodsocker före och efter man äter och då också prova olika maträtter för att se vart man ligger. Om mitt blosocker går över 110mg/dl så mår jag pyton och vill helst bara somna på studs, olyckligtvis så inträffar det med ganska många rätter för min nuförtiden. Om du vill läsa hela bakgrunden till mitt problem så kan du gå till min vilande blogg: http://mi4freedom.blogspot.com/2009/10/yasmin-and-i.html

    Men jag lär mig ju iallafall otroligt mycket om mig själv och det är värt ganska mycket för mig också.

    Önskar jag hade ork och energi att köra på för fullt med träning. Innan jag gifte mig hade jag en hel månad till träning och rätt mat - allt gick perfekt!!! Men nu blir det som det blir. det där hjulet har jag också haft... skitjobbigt! Men det funkar!!!

    Lycka till med allt!!!

    SvaraRadera