lördag 10 april 2010

Premiär imorgon

Jag har bestämt mig för att lägga upp mitt första plagg i min lilla onlineaffär imorgon! Inget får stoppa mig, framförallt så får inte TIDEN stoppa mig - jag får jobba tills det är klart helt enkelt.

Men jag kan ju inte säga att det har varit så enkelt. Jag var uppe till halv fem igår morse:
  • Gjorde etiketter då jag insåg att jag hade skrivit "WAS" istället för "WASH" och "CLORINE" istället för "CHLORINE" på en sisådär 40 etiketter (ska inte jobba med engelska mitt inatten längre) 
  • Bråkade med skrivaren då den inte är helt med på noterna att skriva ut på tyg alla gånger 
  • Sydde klart lite småsaker 
  • Fixade klart de designs jag ska trycka... 
...Sen gick jag upp klockan halv nio i morse och fortsatte... Klockan halv sju ikväll stupade jag.

Men nu är jag uppe igen och är redo för att börja trycka lite.

ETTIKETTERNA SOM BLEV LITE FEL:

NYA ETTIKETTER:


JEANS ROMPER; Nyfödd - 2 år
(ni får bättre bilder sen, detta var bara en teaser)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar