tisdag 7 september 2010

Från det ena till det andra

Efter tre dagars ledigt känner jag mig lagomt intresserad över att vara på jobbet. Jag hade ju liksom kommit in i att göra saker som jag ville göra... Mood har skickat tyget som jag råkade klanta till mig med - med en tillkommande portokostnad som hette duga också men vad gör man inte?!

Sen har jag fått ett av dom där emailen "Nu kommer jag" av en person till!!! Ska bli så kul att se dig igen Anna!!! Välkommen vännen.

Sen måste jag ju säga till alla andra som funderar på att komma och hälsa på. Kom i september för det är nu vi börjar få lite "Svensk sommar" väder... innan har det varit i stort sett olidligt och man sitter hellre inne än njuter av solens strålar. Eller , tja ni får ju komma precis när ni vill - för nu vore det ju synd om ni inte kunde komma förrän nästa september för jag utgår att de flesta behöver mer planeringstid än vad jag vanligtvis kör med...

1 kommentar:

  1. Va härligt med besök från Sverige! Svensk sommar låter nice, här är det mer svenskt okoberregn. Jag längtar till vintern! Lycka till med klänningen!

    SvaraRadera