onsdag 1 september 2010

Någon som vill visa runt lite?

I helgen åker en annan vän på jobbet hem till Spanien igen efter 6 år härborta... Och visst ångrar jag att jag inte har spenderat mer tid med henne, men det är ju inget att göra åt nu förutom att hoppas på att man får komma till Spanien lite då och då.

Igår kväll medans vi sitter där och väntar på våra sushi rullar så avslöjar hon för mig att hon nu kommer att vara ansvarig för olika länder i Europa - och då också Sverige!!! Hon ska till Göteborg den 14-17 september och jag hann erbjuda minst tusen gånger på några timmar att följa med som assistent... jag gör whatever!! Men det gick tydligen inte hem... men om vi ser på sikt så kanske tiden kan utveckla ett starkare kontor i Sverige... och om man redan är kompis med den ansvariga... ja ni fattar.

Men jag lovade iallafall att kolla om det var någon som var villig att ta henne på en liten tur i Götet medans hon var där, så finns det någon intresserad så hojta till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar