torsdag 2 september 2010

Kärt barn har många namn...

Nu har jag fått ett till smeknamn på jobbet. Nu räcker inte Blondie eller ABBA... nu har självaste chefen kommit på att jag ser ut som Paris.. Paris Hilton!! så nu går han runt och kallar mig Paris...

Alltså jag vet inte ens om man ska tacka med ett "tack" eller med en käftsmäll.

Du är lik Paris
aka "Du är drogmissbrukare", "Du har för stora fötter", eller varför inte "Du måste gå upp lite mer i vikt"

Jag vet inte om jag tycker att jag är så lik Paris NÅGONSTANS... men chefen behöver ju å andra sidan nya glasögon..

Men vi testar väl:


Sen gillar vi ju hundar också...


Mmm... mycket lika är vi nog..


2 kommentarer:

  1. Haha! Har inte tänkt på att du liknar Paris! :)) kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja... fast nu är jag ju inte lik henne... det är bara chefen som är snurrig!

    SvaraRadera