söndag 17 oktober 2010

Fashdance

Det blev flashdance igår på festen för mig. Var liksom ganska lätt att pussla ihop en flashdance outfit.
Hotpants har man ju till höger och vänster som dansare, likaså strumpbyxor som inte är till för de känsliga. De är tjocka och  håller in både här och där. Röda klackskor hade jag tydligen ett par i garderoben.. Peruk fick jag köpa och toppen fixade jag ihop på några minuter.. funderar även på om den kan återanvändas som pyjamas eller överdragströja när man ska träna... för ruskigt bekväm var den!!


På bilden har ni en 80's outfit som säkert skulle gå hem idag också.
Cowboyen är Nick från Texas och i.o.m. att cowboymodet inte riktigt har förändrats så mycket under de senaste 100 åren så passar han ju in i vilket årtionde som helst!
Så har ni då jag som Flashdance och Martha som Prinsessan Peach från Super Mario

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar