måndag 4 oktober 2010

Inte igen... jag orkar inte!

Hörrni... nu har den kommit igen... ja den dära influensa sprutan. Har den gjort det hemma också?
I år ska jag inte tjata så mycket om den - ni vet ju vad jag tycker och tänker om ämmnet. Att man hellre ska bättra på immunförsvaret med rätt kost, supplement och motion... och inte genom injektioner.

Men i år härborta innehåller ju den valiga sprutan H1N1 vaccinet också.. plus att man kan välja att ta en superspruta! Alla över 6 månader rekommenderas att ta sprutan.. och tar man sprutan får man ett presentkort på $100 på det apoteket man väljer att ta sprutan... ja det skulle väl vara för det där presentkortet då...

... fast det trodde ni väl inte att jag skulle böja mig för $100 inte. Nää då.. här fortsätter jag i min all-NATURAL-anda, ska bara bli lite striktare med maten och träningen nu igen. Så ska jag nog hålla mig frisk över denna vintern också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar