torsdag 7 oktober 2010

Klapp och Klang

Det känns verkligen som jag har kommit in i ett nytt kapitel på jobbet. Allt rullar på så bra och jag har projekt efter projekt som bara ligger och väntar på mig. Fattar inte ens att det är dax att gå hem när klockan slår fem. Det känns otroligt bra. Har inte varit så arbetsglad på länge. Har underbara personer runt omkring mig som jag lär av och skrattar åt. Spanjorer, Amerikaner, PurtoRikaner, Canadensare, Mexikanare mfl och så blonda jag!

Igår på lunchen pratade vi Roxette, Abba och Pippi Långstrump! Verkar som vi svenskar har gett ett gott intryck på världen, hahah! En av grabbarnas första kassettbandsinköp (ja jag kommer ihåg när vi körde med kassettband) var tydligen Roxette... vad säger man till det? Mitt var nog något mer i stil med Klapp och Klang!

2 kommentarer:

  1. Minns den där kassettbandet! Finns säkert uppe på vinden vi har sparat.. hihi du kanske vill ha det så får du ha som minne .. hihi.. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Har en fråga. Vad var ditt första jobb när du kom till USA? Hur var intervjun? Har du några tips till mig som ska börja söka jobb nu? ;) Kram

    SvaraRadera