torsdag 28 oktober 2010

Skit också!

Nu ska fler papper in till immigrationen... kul! Tror att den dära intervjun som jag trodde att vi slapp då för två år sen kommer att komma denna gång... Usch. Jag hatar alla dessa saker.
De vill se bankkonton, lägenhetskontrakt, skattepapper och allt annat med båda namnen på samma papper... Varför i hela friden ska en person som jobbar för myndigheterna få se allt sånt om mig för???!!! Jag får ju inte se dennes papper...

Inte direkt som man har något val.. bara att ta tag i det typ NU annars blir jag utkickad.

2 kommentarer:

  1. Rena Blääää!!! Är så irriterad såna byråkrati och alla dessa koll.. !!! Man blir förbannad att de gör så...

    Grrrrr!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Usch, att man måste gå igenom allt igen! Gillas inte. Hoppas allt går snabbt och smärtfritt!

    SvaraRadera