fredag 1 oktober 2010

Sommarblond & Ikea

Igår var det dax för ett besök till frissan igen. Blev sommarblont denna gång också. Jag är inte riktigt överrens med att sommaren ska vara över. Men å andra sidan så kommer vi ju närmare jul och då kommer jag ju hem! Så vi får se det så istället.

När jag knappade in adressen i GPSen så insåg jag att jag hade 30 minuter tillgodo så jag beslutade mig för att göra ett superstopp på IKEA för Pauls Prästost är för längesen slut och någon god choklad har jag inte sett på ett tag nu. Jag tror det var rekord. Jag var inte inne där 10 minuter ens! Men Prästost på IKEA är vansinnigt dyrt! betalade över 50 spänn för en liten bit som kommer att vara borta innan helgen är över.


4 kommentarer:

  1. Åh.. Prästost och bilar..Sånt som får en att längta hem :)

    SvaraRadera
  2. Kommer hem till Sverige? Vill bara förtydliga mig. Om det är så att ni kommer till oss.. Då juuuuubbbllllarrr jag!!!!

    Rätta mig om jag har rätt eller fel..

    Kram mamma ;)

    SvaraRadera
  3. Ja jag kommer hem till Sverige i Jul!

    SvaraRadera
  4. Hej Kul då får vi hälsa er mycket välkomma
    Kram mormor o morfar

    SvaraRadera