måndag 11 oktober 2010

Lite från helgen

Under hela helgen har det varit kanonväder ute. Ni vet flipp flopps och linne väder. Jag tror jag aldrig kommer att vänja mig vid att man kan gå i linne i oktober. Det är ju jättekonstigt! Speciellt då jag vet hur jäkla ruskigt kallt det kan bli under vintern.

Spenderade flera timmar tillsammans med en vän ute i solskenent. En vän jag inte träffat på över ett år. Det var som om vi hade setts för en vecka sen när vi träffades. Hon är väldigt mycket för det holistiska, mycket mer än vad jag är så det var skönt att få prata med någon som inte tyckte att jag var dum i huvudet.

Söndagen fick jag spendera med att ta tag i saker som tvätt och disk och att åka till mataffärn.. usch vad jag hatar att handla mat! Det är dyrt och tar alltid sån jäkla lång tid. Och mer ofta än inte så finns inte allt man ska ha! Men men... man ska väl vara glad att man har en mataffär att gå till kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar