lördag 28 maj 2011

Balance

I torsdags så skulle nyheten bli att jag skaffat mig ett sånt där Balansarmband, (men den nyheten bleknades ganska snabbt ut av Sverigeresan). Tänkte att det var dax att prova. Alla som har dom säger att de funkar, men alla säger att de fungerar på olika sätt. Min tränare säger att han får mindre ont i lederna, reklamen säger att man ska få bättre balans... Min balans är säkert ungefär densamma, halkade fortfarande i duschen igår och gjorde en redan stukad fot ännu mera stukad. Men däremot så är jag inte som en zombie på mornarna längre. I morse vaknade jag klockan åtta och var klar med det här att sova... måste också påminna er om att imorse var lördagsmorgon, de dagar jag vanligtvis sover till 10!

Vi får se hur det hela utvecklas.. har funderat på det där. Tänk om det fungerar endast genom placeboeffekten... men gör det något? Funkar det så funkar det ju, spelar det någon roll om hur det fungera då??!

Extreme Energy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar