söndag 1 maj 2011

New York CIty

Det är ju helt klart en av de coolaste storstäderna som finns! Jag älskar varenda sekund när jag är där! Igår var jag där med en kompis från jobbet. Vi gick till Mood en sväng där jag var i tyg-himmeln, hittade dock inget som jag bara var tvungen att ha så vi gick därifrån.

Sen beslutade vi oss för att se en musikal - Äntligen fick jag se Mamma Mia!! Den var kanon, hur bra som helst! Innan föreställningen varnade de oss i publiken att spandex och platåstövlar kommer att användas - haha!


Efter det blev det lite MoMa - Moderna konstmuséet. Det stället gillar jag starkt, även om jag egentligen inte är så himla kunnig på det där med konstnärer och så. Men när man får se en äkta Picasso eller van Gogh så är det ju ganska coolt, ändå.




Det hann bli mörkt innan vi tog tåget hem nöjda och otroligt trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar