onsdag 25 maj 2011

Road Trip

I måndags eftermiddag spenderade jag 4,5 timmar bakom ratten. Det var dax för en liten tripp till vår fabrik in the middle of nowhere. Kom dit, åt middag.. blev pizza med folk från fabriken. Sen var det läggdax. Jobbade fram till lunch med det nya projektet jag nu har påbörjat sen blev det ännu 4,5 timmar bakom ratten tllbaka.

Kom på att jag behöver en privat chafför för ärenden som dessa för jag gillar inte att köra själv i 4,5 timmar, jag vill ha sällskap. Eller så borde vi flytta på fabriken. Den är för nära för att flyga till med för långt borta för att köra bil till (eller så är det så att den ligger så olägligt till i förhållande till flygplatser).

Iallafall, jag är hemma igen och återgår till det normala, om det nu finns något som är normalt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar