onsdag 11 maj 2011

Övertid?

Jag behöver lite tid. Lite övertid. Kan man få det? Jag behöver inte få betalt för det, nä pengar struntar jag i - det är tid jag vill ha! En sisådär fem timmar extra varje dygn. Då skulle jag kunna vara vaken så länge som min kropp orkar och samtidigt få den sömn som min kropp behöver. Just nu tror jag nog att jag trippar på en ganska smal tråd mellan för lite sömn och för mycket jag vill göra... Men än sålänge så hänger jag med.

Det är ändå ganska lustigt. Jag har som kommit in i en harmoni med mig själv. Känns superkonstigt, undrar ibland om det är så det känns att vara påverkad av droger... För då förstår jag varför folk håller på. Det är liksom ganska bra med mig just nu. Min hälsa är bättre än den har varit på flera år. Min motivation är på topp. Min kondition är till och med ganska så bra... jag tror inte jag riktigt har hängt med i min snabba omvändning sen i julas. Det har varit så kul, inte ens jobbigt. Men det är väl så när man äntligen ger kroppen och själen vad den behöver. Man mår bra då.

Ja, visst det är fortfarande en hel rad med saker som fattas i mitt liv härborta men jag mår bra. Jag mår BRA!
Nu längtar jag bara tills sommaren då jag både får besök från och får besöka härliga Sverige och alla ni underbara som bor där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar