torsdag 26 maj 2011

Kommer inte i juli

Alla som känner mig vet att jag är en baddare på det här med att göra allt i sista sekunden.. och så funkar det fortfarande! Ingen planering här inte. Så idag skulle jag iallafall boka biljetten hem till Sverige i sommar... och det visar sig att de inte har några kvar i slutet på juli. Inte en enda. Jo, nu ljög jag - de hade så jag kom till Sverige men inte hem (ljuva tanke, hahah). Så jag kan inte komma hem i juli... jag är hemskt ledsen, verkligen. Började nästan gråta.

Alltså självklart finns det biljetter att köpa, men det var tänkt att vi skulle använda våra flygmil till att köpa resan i och med att biljetterna är svindyra just nu.

Så det hela slutar med att jag kommer hem om en VECKA! Japp, jag kommer hem om en vecka. Jag är hemskt ledsen om detta orsakar omplanering hos vissa... men jag kunde välja mellan att inte komma eller att komma om en vecka.. och till det så var det inte så svårt. Ni som kan umgås kan umgås.. ni som inte kan det, får vänta tills i jul. OK??!

Jag landar den 3 juni på eftermiddagen och stannar tills den 20e... :)
Jaha.. då ses vi snart då!!!

Ps. Paul kommer inte med, han får inte ledigt, men han åker ivä till San Diego imorgon och hälsar på Tim så han får en liten minisemester ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar