söndag 5 juni 2011

FibroClean

Då har jag tillbringat några timmar på att rensa ut huset på produkter som mamma inte längre får använda då vi ska börja den nya behandlingen av Fibromyalgi så snart som imorgon. Det ska bli spännande att se hur detta utvecklas. Det blir ett projekt, en "vetenskaplig undersökning" och en utbildningsprocess allt-i-ett för oss alla som är involverade. Vi ska tillsammans bekämpa fibromyalgi och hyperglykemi med två behandlingsmetoder kombinerade till en. Eller vi HOPPAS att vi ska kunna bekämpa det iallafall. Fungerade det så är det högst troligt att vi vill testa det på andra som också lider... Men nu ska vi fokusera på idag och NU. Håll tummarna så håller jag er uppdaterade.

2 kommentarer:

  1. Min killes mamma har fibromyalgi så jag är idel öra!

    SvaraRadera
  2. Kul, tänkte jag säga.. men det är det ju inte. Det är ju fruktansvärt igentligen. Men om det här fungerar så kommer jag vilja ha andra försökskaniner, kanske tio st eller nåt. Om det fungerar så drar vi igång på riktigt. Det är ju ingen idé att lyssna på läkarvården när det kommer till den här sjukdommen, dom har ju i stort sett gett upp... Alltså om detta är svaret så vet jag inte hur stort och fantastiskt det egentligen blir för så otroligt många berörda. Håll tummarna!

    SvaraRadera