lördag 4 juni 2011

Första dygnet i Sverige

Jag är i Sverige. Sist jag var här var det massor med snö på marken, mörkt, och ruskigt kallt. Allt såg så annorlunda ut. Man blir nästan lite förundrad över hur en och samma plats kan se och kännas så annorlunda.

Har tillbringat en heldag härborta nu. Den blev toppen. Spenderade dagen i Kilsbergen med Brorsan och hans familj, tog en sväng förbi mormor & morfar på vägen hem och spenderade kvällen och nu också natten hos min Anna.

Jag brukade vara bortskämd när det kommer till att ha folk runt omkring mig jämt. Det är jag inte längre. Jag värnar om varenda sekund. Det spelar ingen roll om jag bara får sitta och titta på mina vänner och familj, ha dem nära, skratta med dem, krama dem, och titta dom i ögonen. Det är så fantastiskt.

Den här semestern kommer att bli toppen. Nu hoppas vi bara på bra sommar väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar