söndag 12 juni 2011

Göteborg

I Göteborg gillar jag att vara. Dels så finns syrran och så många goa vänner här men sen är det ju bara så mysigt i Göteborg. När man var yngre (mycket yngre) så var det ju bara Liseberg som lockade. Kom hit igår och blev bjuden på kanonlunch av mormor och morfar, som då också hade kört ner mig för de ville se hur syrran har det i sin nya lägenhet.

Fick även dansa lite på kvällen. Kände mig gammal! Dansgästerna var nog runt 23-25, jag var som det där goda och fina vinet längst in i hyllan... det dära vinet som inte säljs så ofta för det är lite dyrare. Men det är ok. Har verkligen inte åldersnojja alls. Har konstaterat att jag är mycket bättre som 30-åring än som 20-åring, även om jag önskde att jag kunde det jag kan idag när jag var 20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar