torsdag 23 juni 2011

Statistik

Jisses alltså. Jag blev verkligen slängd tillbaka in till verkligheten när jag kom tillbaka till jobbet. Har blivit befodrad IGEN. Känns verkligen superoverkligt men hur kul som helst. Nu ska jag få resa runt lite!! Planerad resa till Minneapolis (då passar jag ju också på att hälsa på min Amerikanska familj), San Diego och Texas redan!!! Wohoo!!

Imorgon ska jag hålla föredrag om något så intressant som STATISTIK!! Alltså det är intressant, men att hålla ett föredrag om det är ju lite annorlunda. Slet nästan bort håret för att komma på lite knep att göra det lite roligare för lyssnarna. Slutade med att jag insåg att jag inte kunde göra det så mycket roligare än vad det är iallafall. Lyssnarna är nämligen inte vanliga kontorsnissar utan de som jobbar ute med våra vindkraftverk. Deras fritidsysselsättningar handlar mest om jakt, fiske och traktorer! Vi har massor gemensamt och statisik är verkligen något de diggar! -NOT.


PS. Och så har jag fixat så jag kan lägga upp små inlägg med mobilen. Dock får det bli utan Å Ä och Ö så då får ni ha överseende.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad glad vi blir för din skull när vi läser om din
    befodran lycka till.
    Sena midsommar hälsningar Mormor o Morfar

    SvaraRadera