söndag 8 april 2012

I mitt huvud...

Jag har påbörjat ett nytt kapitel när det kommer till Candie Ink. Jag ska nu utöka och även göra inbjudningskort! (Inbjudningskort, Tack-kort, Möhippa, Baby shower, Bridal Shower, Dop, Save-the-date, Birth Announcement, Födelsedag, Fest...) Vilket i stort sett betyder att man väljer ett format man gillar. Önskar lite färg, text och allt sånt som gör inbjudningskortet "ditt"... När jag sen pysslat klart med det så får man det i sin email och kan sedan antingen skriva ut det själv hemma eller framkalla korten precis som vilket annat kort som helst.

Ett pris oavsett hur många kopior man väljer att göra. 

Jag är lite nervig - tycker aldrig att det jag gör är bra nog...

Ett av mina nya projekt. Tänkte väl lägga ut dessa imorgon (tror jag) ---- Inspirerat av Tiffany's turkosa presentaskar, där det oftast ligger en diamant i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar