onsdag 11 april 2012

Träningsuppdatering.

P90X.
För er som verkligen har gått och funderat på hur det går för lilla mig med vårat P90X program så kan jag säga att det har gått förvånadsvärt bra. Vi har bara förskjutit det två dagar, och dom hoppas jag att vi kan ta igen i helgen. Det bästa med P90X är nog, förutom ett hoppfult slutresultat, att vi gör det tillsammans jag och Paul. Vi peppar varandra samtidigt som vi tävlar mot varandra om vem som klarar av det bäst.

Jag har gått ner drygt 2 kilo på en vecka och Paul (som alltid) har tappat typ 4! Men det är en lång väg att gå på innan vi är där.. där vi vill vara.

Det var det, nu ska jag sova och drömma om morgondagens träningsvärk.

4 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgången! Själv har jag gått upp allt jag gick ned och 4 kilo till. Ehum. Fast det är väl som det ska vara antar jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja för sjutton!! Och större ska du bli ;)

      Radera
  2. jag får nog köra på din grej för här har det inte hänt någonting! inte ett gram har försvunnit... så nu börjar jag verkligen fundera på vad som är fel i kroppen? jag brukar inte ha några problem alls med att tappa kilon, men nu funkar verkligen ingenting, skrutt!!!
    puss puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Humm.. ja när kroppen inte mår bra så vill den ofta inte tappa några kilon för det är ju också en typ av stress för kroppen. Har du några andra symptom som tyder på att att det är något som är fel? (Vet inte om ryggen och foten har något att göra med det också - för även om det inte har direkt att göra med matintag och allt sånt så sitter ändå stressen i samma kropp)PUSS PUSS PUSS MAILA MIG!

      Radera