onsdag 25 april 2012

Vad gör ni när klockan slår 6:00?

Jag inser att många av er har väckarklockor som väcker er runt 6-snåret på vardagsmornar... Inte jag! Jag behöver ingen jäkla väckarklocka. Jag har en gående väckarklocka. Klockan sex på morgonen hör jag tassarna på köksgolvet (enda rummet vi inte har heltäckningsmatta i, något som är vanligt här i USA) några sekunder senare krafsar samma tassar på dörren... och han slutar INTE förrän någon kliver upp och släpper ut honom.

Förut har man kunnat stiga upp ur sängen och släppt ut honom, lämnat dörren på glänt så han kan komma in själv när han är klar därute, men nu när vi bara har en tredjedel av staketet uppe så går inte det. Man måste vara ute med honom så att han inte tar en av sina upptäcktsfärder...

Bruno gillar att vara ute på baksidan och när han inte får vara där lika ofta som förut just nu så knallar han fram och tillbaka, fram och tillbaka...

Jag blir tokig, Bruno rastlös och jag ännu tokigare!

Staketet ska upp i helgen hur länge jag än måste jobba för att det ska ske.. Dessutom låter även en doggy door helt exemplariskt just för tillfället! 

BUT I STILL LOVE HIM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar