söndag 29 april 2012

Helgens oviktiga bravader

Förutom att jag har lekt med Pauls iPhone i helgen så har jag också hjälpt till att sprida ut 10 TON stenar till garageuppfarten. 10 Ton till inväntas... det tog livet ur mig på lördagen så det blev en tidig kväll. Åt på restaurang och det var första gången jag beställde stek och stekta ägg ute (tack vare min superroliga diet).

Fick min en-veckas-uppdatering av parasiten och det har förbättras en hel del att jag nu är på den lägsta dosen av "avmaskningen". Min binjure (tror att det heter det på svenska, på engelska är det Adrenal) har även den gått från en stark NOLLA till hela 50% recovered! Det är jäkligt bra jobbat på bara en vecka. Jag är så jäkla sugen på att utbilda mig till detta och ta med mig det hem till Sverige. Vill hjälpa människor med fibro mest av allt men sen om jag kan hjälpa alla vore så himla underbart. Det är ju liksom jag in på benet.. Slå ihop sig med Örebros bästa massör, hitta någon som är kiropraktor och sen bara köra på ett helhetskoncept med hälsa och välmående. Kroppen är ju liksom EN, inte flera olika delar. Allt ska ju synkas för att det ska fungera optimalt.  

Jag vill så gärna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar