tisdag 24 april 2012

Parasitjäveln

Min parasitdetox pågår i full fart. Jag dricker och kissar och kissar och dricker. Tror jag aldrig har varit så törstig som de senaste två veckorna. Har inhandlat både lime och citron så jag kan smaksätta mitt vatten och det har nu blivit min drog! Lime- och citronvatten!!

Lite jobbigare är det med kolhydraterna. Gillar inte att plocka bort alla dom så drastiskt. Och jag får inte äta råa grönsaker heller vilket gör det ännu jobbigare. Så det blir fisk, kyckling och ikväll kanske jag drar till med en köttbit, tillsammans med ungsstekta grönsaker med vitlök och olivolja. Sen kommer jag inte längre. Hur lagar man mat om man inte får äta socker, gluten, mjölkprodukter, de flesta frukter, råa grönsaker förutom lök och gurka - förutom genom en bit protein och grillade eller ungsbakta grönsaker (att koka tar ju död på alla nyttiga sakerna så det undviker vi helst)???

Ähh.. jag får det att låta som om det är synd om mig. Det är det ju självklart inte. Jag klarar mig. Allt det jag ska undvika på grund av parasitjäveln ska jag ju undvika ändå - med undantag av grönsakerna och lite mera frukt då såklart... de vill jag ha mer av!

skulle lägga ut 
en bild här 
på en parasit
men det såg 
så äckligt ut att 
jag inte gör det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar