onsdag 9 januari 2013

Spännande lördagar

Idag ska jag fotograferas. Japp ett nytt steg mot något spännande händer idag. Jo visst är det bara ett fotografi men snart kommer jag vara med på "This is us" sidan på Kinesiologistället.. På lördag kommer jag jobba mitt första riktiga pass. Allt annat har varit att gå brevid någon annan men nu är det dax att göra det själv. Varannan lördag ska jag jobba! Alltså.. jag tror aldrig att jag kommer att känna "nää måste jag jobba idag" när jag ska dit. Det är nästan oförskämt hur mycket jag tycker om att vara där. Och att jobba där känns mer som en ära än ett jobb! Får det vara så när man fortfarande kallar det för jobb? Visserliggen är det ingen höjdarlön så jag kan väl se det som en hobby som betalar sig själv då...

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en underbar lyx att känna så för ett jobb! Min sambo brukar säga så om sitt jobb, dit han går varje vardag. Verkar underbart.

    SvaraRadera