tisdag 4 november 2008

Bara Tisdag

Nu sitter jag på jobbet och glor... har lite sysslor, men inget brådskande för tillfället; men sånt kan ju snabbt ändra på sig.

Igår gick jag äntligen till gymet. Köpte gymkort till oss båda genom företaget för tja… 2 veckor sen, men jag lyckades inte komma iväg förrän igår. Som tur är så har iallafall Paul utnyttjat tjänsten till fullo – ja nästan varje dag! Jag kan ju tala om att jag har aldrig sett ett så stort gym i hela mitt liv – inte ens på TV! De hade säkert 50 löpband och 50 cyklar och tja 50 andra konditionsapparater! Helt sjukt stort! Tror inte att idrottshallen hade räckt även om man hade tagit bort båda läktarna!!! När vi kom dit var parkeringen fullpackad... men det märktes inte ett dugg där inne!

Nu när vi har ställt tillbaka klockan finns det ju ingen tid kvar på dagen när man är klar från jobbet... parken stänger efter solnedgången. Så det får bli promenader edast på helgerna nu.

Idag är det val här... ja det har väl inte undgått någon kan jag tänka mig. Så äntligen kommer vi att slippa lyssna på dessa debatter – och fruktansvärda reklamer och kampanjer. Bara smutskastning alltihop! Fattar inte hur det kunde komma till dessa två kandidater! Men det lider tydligen brist på bra politiker i världen – kanske inte är det mest tacksammaste jobbet direkt...

Nää nu ska jag jobba lite innan lunch.
Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar