torsdag 20 november 2008

På jobbet


För några dagar sen kom, Emmanuel (chefen) med denna skylt! Han tyckte att jag kunde få ha något svenskt runt mig. Snacka om att jag blev snopen... Den hade han lyckats smuggla med sig när familjen hans flyttade från sköna Göteborg. Så nu pryder den min fina kub!

Så här ser jag ut på jobbet... med eller utan skylt - Lite tlött med andra ord. Den här veckan har varit så himla lååång! Fattar inte när den ska ta slut. Ja den har inte varit lång för att jag har jobbat länge, utan jag har snarare kommit hem tidigare än vanligt... varje morgon har jag trott att "NU är det väl ändå fredag" men nä.. inte än!
Nästa vecka är det bara tre arbetsdgar dock. Det är dax för den årliga högtiden: Thanksgiving. Då blir det mat i massor vill jag lova! Vi ska till familjen Owens - de vi gifte oss hos med andra ord. Så blir det som förra året så rullar vi nog hem utan bil...
Igår var jag runt lite på köpcentret för att lista ut vad det blir för julklappar som ska delas ut i år... men det är inte lätt! Ja, ja jag hittar nog på något till alla till slut!
Nu ska jag väl återgå till arbetet... Tjing sålänge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar