söndag 23 november 2008

Som ett leende på posten!

Detta fick jag i posten för inte så längesen...
Ja, jag visste att jag skulle få det, men det blev ju nästan lite komiskt. På hälsomässan som jag var på för ett tag sen så var det en tandläkare där som fixade till folks leende. Jag har alltid varit facinerad av plastikoperationer och hur mycket folk faktiskt spenderar på det. Så jag gick fram och pratade med henne.
Först och främst kom vi fram till att hon hette Maria Helena (för er som inte vet så heter jag Helena Maria), vilket var lite lustigt. Så vi fortsatte att prata och hon visade mig hur det hela gick till. Jag beslutade mig för att sätta mig ner framför kameran för att se hur jag kunde se ut om jag pungade ut med $1050 per tand.
(Hon tyckte att jag skulle göra 8 st för att det skulle se så bra ut som möjligt).
Så nu ser jag ju ut såhär...
$ 8400 fattigare skulle mina tänder se ut såhär...
...frågan är ju om jag skulle le lika mycket efter den utgiften.
Nää... jag tror nog att jag ska hålla mig till att facineras av ANDRAS förändringar...
Kanske att jag skaffar mig tandställning en vacker dag, men det är ju en helt annan sak!
SMILE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar