torsdag 24 juni 2010

Hon sa hej

Gamla Helena sa hej i morse... hon som trycker på snooze-knappen 10 gånger innan hon går upp...

Inte fasen är jag stolt inte, har nästan dåligt samvete för det. Jag förlorade ett träningspass, ett utbildningstillfälle (jag läser medan jag tränar), och dessutom hade jag inte tid att fixa min frukostshake. Och inte nog med det nu kommer jag att vara trött ikväll och kommer att vilja somna på soffan framför TVn - jag bara vet det! Men jag får skylla mig själv... klockan ringde både klockan 4:50 och 5:30 (ställer in två tider för ibland stänger jag av den första utan att ens fatta vad det är som händer).... suck!

Jag gillar inte den gamla Helena... hon är alldeles för lat! Ska nog sätta upp skyltar hemma att hon inte är välkommen

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar