onsdag 16 juni 2010

Uppiggande

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - det här med att sitta på kontor är INTE min starka sida... RASTLÖS! Och igår hade vi våran första kurs i investeringsgrunder, den började klockan 9 på kvällen och var inte slut förrän efter midnatt. Var helt groggy i morse och har massor att göra för i eftermiddag ska vi ha ett möte med en revisor och sen möte med våran mentor.

Tur att jag har digitalramen brevid som kan liva upp stämningen lite:

Lovely Bro

När man är trött efter ett VM är det mesta kul...

Mmmm... hon visar fingret! 

Inte ofta vi ses allihopa.. men kul är det varje gång!

Japp, det är Anna det!

Vem var det då?

Det var svårt med Budapest... snubben trodde det var huvudstaden i Indien

En av många dansavslutningar

Yngsta kusinen agerar tomte... 

Det där med att vänta tills fikastunden är avslutad är inte det roligaste

Extra Spicy - Nästan lite dragqueen varning här

Mmmm jag har varit Brittan en gång, Surprise va?!

Han älskar att dansa... ibland!

1 kommentar:

  1. Hej Kul med din blogg fina bilder väcker fina minnen Kramar Morfar

    SvaraRadera