måndag 28 juni 2010

Kommer ihåg

För två år sen idag, just nu, sprang jag nog omkring som en yr höna och försökte få allt på plats. Jag  vet att jag inte hann allt för jag kommer inte ihåg att brorsan fixade kycklingen, men jag vet att den fanns på plats. Inte heller vet jag hur flaggorna kom upp vid vägkanten så fint... Jag hann helt enkelt inte att springa runt och kolla upp på alla.. kan ni tänka! Att alkoholen var fixad det kände jag ett lugn över - för det hade Paul tagit fullt ansvar för.

Det var dusch, smink, locktång... för oss allihopa - dela på ett badrum blev lite knepigt. Paul fick tvätta av sig i poolen istället då tjejerna hade lagt beslag på badrummet... men vi lyckades. Nja.. nu vet jag ju faktiskt inte alls när vi började hela kalaset men jag tror vi var i hyfsad tid.

Helt Underbart var det iallafall och jag  skulle göra om det varje år om jag fick!


1 kommentar: