tisdag 31 augusti 2010

Bilder är bra!

Har kommit på att en blogg med bilder är mycket roligare att läsa än en med bara text... så här kommer det lite blandade bilder: 

Becca, Jenny, Paul, Jag och Pappa
Sommaren 2009

Svårt att sitta upp ibland
En väns bebis

 Cape Hatteras i North Carolina
Dom fick flytta den här fyren några 100 meter för att den höll på att hamna i vattnet

Tur att de upplyser oss i mataffären! 

Lite av "gårdagens" vin... vill du ha lite??

Skrållan & Gustaf
(vet faktiskt inte varför jag har den här bilden)
Dans dans dans... kan ju inte lämna det ute
Här med Anna

Jag i brunt hår a la Lena PH
Hösten 2005

Jag i TANTFRISYR
Hösten 2008


4 kommentarer:

  1. härliga bilder; ))) mysigt att läsa dig ibland och ibland skriva också. känns det hemma att bo där? eller känns det att man är där tillfälligt? fast man inte är det.

    SvaraRadera
  2. Jättefint med brunt hår!Du passar i båda!

    SvaraRadera
  3. Tja.. hemma kommer det ju aldrig att bli, men visst åker jag "hem" varje dag efter jobbet.. det kanske kommer kännas mer som hemma den dagen vi har ett hus, just nu känns det rörigare än när jag var student.

    Ja, jag gillar det bruna också - tyvärr blir gubben tokig när jag gör det brunt, så jag blir mer eller mindre blond numera istället...

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Oj din bruna hårfärg liknar mig när jag var ung ca 15-16 år gammal. Jag har foton hemma. Du kommer att får se hur lika vi är... Kram Mamma

    SvaraRadera