onsdag 8 december 2010

Hej hej

Jo, jag lever...
Om en vecka kommer den där dagen igen.. Då jag sitter otåligt på stolen, kikar på klockan tusen gånger och går igenom checklistan miljoner gånger... Fattar ni att jag kommer HEM snart!! :D

Har samlat in namnförslag på folk som kan skjutsa mig till tågstationen sådär efter lunch så att jag kommer till flygplatsen i tid. Nu är det tydligen kroppsvisitering för alla som gäller. Så nu kommer dessa eviga köerna på flyplatsen vara ännu längre och röra sig ännu långsammare... det är det jobbiga med det här att resa - dessa jäkla köer och all väntan. Flygplatser och flygplan har jag inte så mycket emot. Javisst man känner sig ju lite sliten efter 8-9 timmar på en trång plats, men så jäkla farligt är det ju inte. Vad man får i utbyte av det kan man ju inte sätta ett värde på!

Julshoppingen har gått sådär måste jag väl säga. Jag har inte fått ett enda förslag på vad jag kan köpa. Otroligt frustrerande. Jag kommer göra ett sista försök på lördag, sen ger jag upp. 

1 kommentar:

  1. Hej. Glöm alla precenter den bästa precenten är att vi får fira jul tillsammans.

    Kramar Mormor o Morfar

    SvaraRadera