torsdag 9 december 2010

Tristess på jobbet och Bokföring hemma

Idag håller jag nog på att explodera av tristess... mycket ska vara klart innan det är dax för semester i vinterlandet. Så nu kommer allt det där som man har skjutit på för att det har varit så tråkigt. Nu måste det ju göras.. blää... har suttit hela morgonen idag och satt hela eftermiddagen igår.

Om ni nu var intresserade alltså.

Satt med bokföringen i förrgår och hoppas nu innerligt att mina bokföringsböcker finns kvar där hemma sen jag gick i skolan - för lite klurigt är det allt. Och inte heller mina favorit sysslor, men det är ännu mindre Pauls favvosyssla så jag får dra det här stråt till stacken då han måste fixa så mycket annat.

Tristess på jobbet och bokföringsysslor där hemma - jisses, jag har verkligen lyckas pricka in det!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar