lördag 11 december 2010

På Google

Hur många av er har googlat er själva? Eller ska jag snarare fråga hur många gånger har ni googlat er själva?!

Jag googlar mig själv lite då och då bara för att se vad som kommer upp.. I kvällens googlesökning så kunde man hitta mig på 11 av de 12 inläggen på första sidan. Är det bra eller dåligt? Att man har blivit så lättillgänglig?

Ja, egentligen är jag inte så orolig för detta, har man en Blogg (eller två rättare sagt), Twitter, Facebook, och driver ett forum så är det väl lite oundvikligt.. och inget jag stör mig av direkt. Men för personer som vill vara privata måste det sociala nätverksapplikationerna på nätet vara rena mardrömmen!

Och där hade ni ännu ett onödigt och fullkommligt ointressant inlägg av mig... men så blir det ibland, kan ju inte vara underhållande alla gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar