fredag 17 december 2010

Jag gör det MER än gärna; för Er

Imorgon ska jag bli utsatt för något jag har utsatt andra för i flera flera år! Jag ska hjälpa till på en dansavslutning! Japp, jag ska nicka och säga ja till allt som behöver göras innan salen fylls med nervösa elever och förväntansfulla anhöriga. Jag ska under föreställningen klappa takten och se till att allt rullar på. Jag ska göra det med leende på läpparna och komma ihåg de gåner när jag var en liten knatte som knappt visste vad takt var och som inte förstod att man bara kunde räkna till åtta när man skulle dansa!

Jag ska göra allt det där med glädje, för jag vet hur jäkla mycket det betyder för dom som sliter som djur för att allt ska fungera.

I'll be there for you girls!

http://www.karlskogadc.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar