lördag 25 december 2010

Tacksam

Ja det är jag.. för den fina familj jag har och för alla underbara vänner jag har.
Julen har varit bra med en aning för mycket att äta, som alltid. Det är underbart och fullkommligt vansinningt på samma gång!

Känner mig ordentligt redo för 2011 och ännu en satsning för hälsa och välmående. Det handlar ju kanske inte så mycket om att gå ner i vikt längre för mig även om det skulle vara en fin biverkan, nää nu handlar det att hitta tillbaka till en hälsosam och stark kropp. Jag ska ge mig in i kinesiologi och blodgruppsdiet... men den här gången är jag mindre påläst.. det ska bli spännande! Har hört fler och fler som tror att det är ett av de bästa metoderna som finns... det återstår att se om det är så för mig också.

Och i min satsning till hälsa och välmående har jag ju då också lovat mamma att översätta boken "What your doctor may not tell you about fibromyalgia" en bok jag tror kan ha lösningen till sjukdommen, jag hoppas iallafall - och hoppet är något som ALDRIG kommer att dö hos mig!

Tack alla ni fina för att ni finns och för att ni alltid gör julen så speciell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar