söndag 13 mars 2011

En vecka på drygt 100 ord

Det har varit en lång och full vecka. Har hunnit med både utbildning på jobbet, tittat på två hus, varit på ännu ett pass med personliga tränaren (så idag kan jag varken sätta mig ner eller ställa mig upp), inhandlat två stycken bikinis (när jag väl hittade en som var OK så blev det två av samma sort i olika färger), varit på middag med vänner, fått besked att man får finbesök från Sverige i sommar (alltid en kul nyhet), plockat ögonbrynen (det är viktigt det), solat lite solarium, bytt till sommartid och tänkte lägga mig och titta på senaste avsnittet av Solsidan.

Imorgon är det en ny vecka och sen är det Mexico som väntar!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Undrar vem som kommer till er nu i sommar?? Ska ni komma upp till Sverige under sommar eller?? Jag vet faktiskt inte ännu vad jag ska göra nu i sommar-. Men vet att vi ska till Öland under vecka 28. Sen får vi se... När åker du till Mexiko o hur länge ska ni stanna?? SÅg att du skrev att ni blir många?? Vem som är med.. Ursäkta är så nyfiken på era äventyr... Samt hus??? Maila mig gärna om du vill berätta mer privat. Kram mamma

    SvaraRadera