måndag 28 mars 2011

Pool Tajm

Jag ska försöka ge Mexicoresan en rättvis summering men det kommer helt klart bli lite klurigt... vi börjar från början och slutar i poolen i det här inlägget tror jag för skulle jag försöka mig på ett inlägg för hela resan så skulle jag misslyckas.

Lördagen TIDIGT på morgonen, nästan så att det tillhörde fredagsnatten, började resan. Jag var varken sugen på att resa eller att träffa en hel hög med nya människor. Jag hade nämligen lyckats dra på mig en ond hals och hade nästan tappat rösten under fredagen och med endast 20 minuters sömn den natten var jag kort och gott lite sne i humöret!

Men med en tupplur på planet och en Pina Colada när vi landade så kände jag mig mer och mer i stämmning. Det blev pool och poolbar så fort vi kom till hotellet. Drinkarna var gratis och bra musik spelades.

I poolen spenderade vi mycket tid för det var helt klart för varmt för att inte göra det... Det blev vatten aerobics, volleyboll, skitsnack, dans, party och solning varje dag. Som vätska blev det som bekant gratis drinkar och en och annan vattenflaska. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar