fredag 18 mars 2011

Snart, bara lite att göra först

Då bär det snart iväg.. Mexico nästa!
Har inte packat, har inte sytt klart lite ändringar jag tänkte göra på några plagg, jag har inte rakat benen, och jag har inte heller fattat att vi snart åker.

Efter jobbet tog jag och Paul en motions-tur genom skog och mark. Det var JÄTTESMART att göra dagen innan man ska på semester. Jag har rivsår på benen, armarna och till och med på ryggen från alla buskar och grenar. Och lerig var jag också. Ska väl lägga till att det var shorts och linne väder idag också... Hör att ni har snö igen.. känns konstigt.

Nää, ville bara säga hej och meddela att det kanske inte blir några blogginlägg när jag är borta.. vi får se hur det blir med det där med teknologin på semestern.

Puss sålänge iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar