torsdag 31 mars 2011

MUY CALIENTE

Nu kokar det över alltså... Jag är SÅ frustrerad. På både mig själv och på min revisor!

Jag är arg för att jag när jag började känna att han var fel inte sa tack och hej. Jag är arg på min revisor för att han inte FATTAR vad det är jag sysslar med när det handlar om fastigheter. Idag frågade han varför jag inte var utbildad till fastighetsmäklare då vi hade en argumentation till varför jag hade tagit kurser om fastighets investering som jag nu såklart vill göra avdrag för.

Nu sitter jag här och undrar om jag ska skita i dessa avdrag och bara få detta gjort, eller om jag ska gå till den andra revisorn som jag har pratat om förut. Det handlar om högre kostnader för tjänsten men då också högre återbetalning, plus en hel del skattecoaching... för dessa snubbar vet vad de snackar om.

Vad gör jag? Jag måste bestämma mig snart...

... och så måste jag lugna ner mig.

2 kommentarer:

  1. OJOJ vad töntig han är.
    Skulle behöva din lilla hjälp med us måtti bakning..... Det står ofta om smör stick 1 el 2 stick vet inte hur mycket det är i hg`? vet du hur mycket det är?kram

    SvaraRadera
  2. Ja vi får se hur detta slutar, jag har fortfarande nerverna utanför kroppen idag..

    Ett Butter stick är 112 gram

    Lycka till!

    SvaraRadera