fredag 23 mars 2012

Biggest Loser - 70 days challenge

Jag har fått äran att driva företagets Biggest Loser 70-dagarsutmaning i år för att göra oss redo för sommaren (även om det känns som om den är här redan). När jag berättade det för Paul började han asgarva:

"Det kommer du ju aldrig att lyckas med... hahahhaa... "
"Men säg inte så, det är klart att jag kan. Speciellt om jag ska hjälpa andra liksom"
"Hahaha... och vad sjutton kommer sju (7) dagar att göra? Det kommer ju inte göra någon skillnad"
"Nää, inte sju dagar, 70 dagar sa jag" 
Då skrattade han så tårarna sprutade... 

Vi får väl se hur många som anmäler sig och hur många kilo vi kan tappa tillsammans.. Jag är redo. Nu när jag har fått bukt på min fibro så känner jag mig redo att köra på igen.

Bilden har inget med inlägget att göra.. men vem bryr sig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar